برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

عرضه جدیدترین آثار انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب دین 

مدیر انتشارات شهید کاظمی از عرضه جدیدترین آثر این انتشارات با موضوع دین، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت کاغذهای داخلی هزینه تمام شده برخی از کتب خود را پایین آورده و با قیمت مناسب‌تر به مردم عرضه می‌کنیم.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ حمید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: انتشارات شهید کاظمی با 500 عنوان کتاب خود و 300 عنوان کتاب از انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب دین حضور یافته است.
وی اضافه کرد: 70 درصد از کتب انتشارات شهید کاظمی به موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص دارد و بقیه کتاب‌ها در حوزه دین است.
مدیر انتشارات شهید کاظمی از «خط مقدم»، «جهاد تبیین»، «طرح کلی اندیشه اسلامی»، «دغدغه‌های فرهنگی» «تربیت اسلامی» و «مادر مبارزان» به‌عنوان کتب پرفروش این انتشارات نام برد و گفت: 20 کتاب چاپ اولی از انتشارت شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب دین ارائه شده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه نشر نبود کاغذ است که امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل رفع شود، البته باید یادآور شوم که انتشارات شهید کاظمی با استفاده از ظرفیت کاغذهای داخلی هزینه تمام شده برخی از کتب خود را پایین آورده و با قیمت مناسب‌تر به مردم عرضه می‌کند.
مدیر انتشارات شهید کاظمی از ویریتن مناسبت به‌عنوان یکی از نیازهای افزایش فروش کتاب نام برد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی همانند نمایشگاه کتاب دین در ارائه محصولات ناشران به مخاطبان تأثیر بسیاری دارد.

نمایشگاه کتاب دین از 26 بهمن‌ماه در شهر قم آغاز به کار کرده و تا پایان یکم اسفندماه طی ساعات 10 تا 13 و 16 تا 21 میزبان مخاطبان خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.

تاریخ: 1401/12/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دیدار رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رئیس اصناف استان قم با تولیت مسجد مقدس جمکران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به همراه امیر پوریزدی رئیس اتاق اصناف استان قم و اعضای هیئت رئیسه ...

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا باحضور رئیس سازمان بسیج اصناف و اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف استان قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) با حضور سردار غلام‌رضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در قم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا باحضور وی و اعضای ...

مهم‌ترین وزارتخانهٔ ما آموزش‌وپرورش است؛ اما در ۲۰ سال ۱۷ وزیر و سرپرست تغییر داده‌ایم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران که روز گذشته به‌منظور پاسداشت مقام استاد در محل خانه ...

مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز